Spam in social media in 2013 a crescut cu 355%

Tehnologia de filtrare spam-ului in corespondenta e-mail a ajuns la cote maxime, agentii publicitari sunt in cautarea noilor modalitati de a ajunge ieftin la consumatorii potentiali. In prezent, cel mai benefic mod de a ajunge la consumatori este social media: Twitter, Facebook si alte platforme similare, care inca nu fac fata spam-ului. Chiar acesta este motivul pentru cresterea fenominala a spam-ului in anul 2013.

Numarul de mesaje “gunoi” in social media in acest an a crescut cu mai mult de 4,5 ori. In momentul de fata unul din 200 de mesaje in retele sociale contine spam, potrivit raportului (pdf) Nexgate. Printre aplicatiile software cota de spam a crescut pana la 5%. Toate acetea ofera un serviciu legitim, iar apoi trimit spam in retele sociale.

Cercetatorii au analizat mai mult de 60 milioane de mesaje in retelele Facebook, Twitter, Google+, YouTube si Linkedin in perioada anilor 2011 – 2013.

Concluziile Nexgate sunt confirmate si de alte studii similare, publicate in luna august, in care doi cercetatori italieni vorbesc despre numarul foarte mare de mesaje spam in Facebook si Twitter. In special, volumul pietei de spam in Facebook eu estimat la 200 milioane de dolari.

Ti-a placut acest articol?

Share This Post

Post Comment