Anti-publicitate Google pe cani si sepci

Compania Microsoft continua sa profite de legea americana, care permite difuzarea directa anti-publicitatii concurentilor. In primavara Microsoft a lansat o campanie de publicitate Scroogled, indreptata impotriva Google.




Pe site-ul Scroogled.com Microsoft foloseste motto-ul «Nu te lasa rotunjit» (Don’t get Scroogled!), in timp ce cuvantul “scroogled” este facut in culorile companiei Google si se aseamana cu logo-ul ei. Microsoft explica ca compania Google monitorizeaza pe utilizatorii sai, colecteaza datele lor personale, foloseste aceste informatii in scopuri de marketing si le ofera dezvoltatorilor de aplicatii din catalogul Google Play. Pe site-ul Scroogleg.com se pot viziona clipuri video despre, cum suntem «rotunjiti» in viata de zi cu zi. Spre deosebire de concurenti, Microsoft si motorul de cautare Bing se presupune ca protejeaza informatia personala a utilizatorilor impotriva agentiilor de publicitate.

Acum Microsoft a mers si mai departe. A inceput sa vanda cani, sepci si tricouri cu sloganuri defaimatoare Google.

Anti-publicitate Google pe cani si sepci

Cana cu inscriptia «Pastreaza calmul, in timp ce noi furam datele tale» si si logo-ul browser-ului Chrome poate fi cumparata pentru $7.99. Sapca cu cuvantul «Rotunjit» in culorile Google poate fi cumparata pentru $14.99.

Anti-publicitate Google pe cani si sepci

Poate fi cumparat si un paianjen mare cu logo-ul Chrome si inscriptia «Intra in reteaua noastra».

 Anti-publicitate Google pe cani si sepci

Produsele cu siguranta vor avea cerere mare, pana ce avocatii Google nu vor opri miseliile.

Ti-a placut acest articol?

Share This Post

Post Comment